tirsdag 23. august 2011

Inspirerende og lærerik workshop

På min siste feriedag tok jeg med min kone og vår lille datter til den anerkjente barnefotografen Trine Bjervig. Der var jeg så heldig å få innblikk i hvordan hun arbeider, for å skape sine magiske barnebilder.Vi fant ut at i tillegg til å være en utrolig dyktig fotograf, er Trine veldig raus og grei! Og vår Lucy gjorde en god jobb den dagen :) Legger ved noen av bildene som jeg selv fikk tatt denne dagen. Dette er uten tvil den type bilder vi ønsker å kunne tilby våre kunder, i tillegg til andre type bilder. Min kone ble veldig engasjert etter møtet med Trine Bjervig, og er i full gang med å skaffe diverse rekvisitter til ulike locations. Spennende tider :)

Tusen takk, Trine:)




 
 
 
 
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar